pátek 9. června 2017

Koláž ze života medika

Vzhledem ke své momentální časové tísni (a všeobecné zkroušenosti), vám dnes přináším trošku jiný článek. Je to pár fotek, které jsem si v průběhu roku uložila, a které, dá se říct, sdělují určité poselství.
Je to poselství občas velice upřímné, takže doufám, že se vás nedotkne a nebo vás nepohorší. Také prosím pamatujte na to, že to, co je občas řečeno, nemusí být vždy výrazem faktů ale spíš aktuální nálady, a že všichni zúčastnění medici si svého studia váží a i přes mnohá příkoří ho stále milují :-)




Poslední pitevní přednáška, zimní anatomická pitva


Zimní zkouškové období, biofyzika. Tohle se budete učit na medicíně. Nedivte se ničemu.
                                 
Tradiční nálady před testem z anatomie
Zimní zkouškové období a zápočet z latiny



...Bez komentáře. Doufám, že mě teď nikdo neidentifikuje.





Nervus auriculotemporalis a arteria meningea media, aneb letní anatomická pitva. 

Mnemotechnické pomůcky jsou nejlepší kamarádi.

Jen tak. Ilustrace toho, co se učíme.






A na této notě končím. Odpovídá mému aktuálnímu duševnímu stavu. Držte mi palce. Já je na oplátku držím všem, koho čekají přijímačky a zkoušky.Věřím, že to dokážete.


Na závěr bych vám moc chtěla poděkovat za spoustu lajků na facebooku. Jste úžasní. Zatím nevím, jestli mě lajkujete proto, že moje články jsou tak otřesné, až jsou kuriózní, anebo se vážně líbí. To druhé by mě udivilo. Každopádně mě moc potěší, pokud mi k tomu tady na blogu zanecháte komentář :-)
Užívejte si léto,
vaše Naivní Medička
XOXO

7 komentářů:

  1. Nejlepší předposlední fotka :D

    OdpovědětVymazat
  2. :-D Centrální nervový systém vzbuzuje vždy silné emoce...

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že kolegyně svým vytříbeným názorem pobavila :-D

      Vymazat
  4. no a největší překvapení přijde když zjistíš že cns není největší shit ale že čekaj i další :D

    OdpovědětVymazat
  5. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat